Recent Activities

• AndiS -

Liked newbienearcologne’s post in the thread Statusupdate 14.06.2019.

Like (Post)
    Das heutige oder morgige Statusupdate sollte uns hoffentlich einen besseren Eindruck über den Stand geben. Änderungen an der timeline wurden bisher eigentlich immer erst im Nachhinein gemacht, daher gehe ich nicht davon aus, dass wir dies schon vorher…
  • newbienearcologne -

Replied to the thread Statusupdate 14.06.2019.

Das heutige oder morgige Statusupdate sollte uns hoffentlich einen besseren Eindruck über den Stand geben. Änderungen an der timeline wurden bisher eigentlich immer erst im Nachhinein gemacht, daher gehe ich nicht davon aus, dass wir dies schon vorher…
  • TheVictor -

Liked Deutzfahrer’s post in the thread Kotte Garant und Möscha Schwenkverteiler.

Like (Post)
    So weiter im Text.... Da XYZSpain mit dem Kultistrip mal wieder oder besser wie immer, ein super Gerät zur Gülleinjektion erstellt hat, hab ich mich entschlossen meinen "zusammengebastelten" Güllegrübber ins Altmetall zu befördern. Stattdessen…
  • der_sebi -

Liked masterbrain’s post in the thread Statusupdate 07.06.2019.

Like (Post)
    Durch den Urlaub des Community Managers gab es keine separaten Threads zu den Neuigkeiten, die unsere Moderatoren hier im Forum gepostet hatten. Wir arbeiten nach wie vor an den zuletzt vorgestellten Systemen und möchten die aktuelle Entwicklung und den…
  • der_sebi -

Liked masterbrain’s post in the thread Statusupdate 16.05.2019.

Like (Post)
    Wie ihr alle noch gut aus dem letzten Jahr wisst, beeinflusst das Wetter maßgeblich das Pflanzenwachstum. Durch eine längere Trockenheit wächst die Frucht auf dem Feld sehr schlecht bis gar nicht, oder stirbt im schlimmsten Fall ab. Genauso kann…
  • der_sebi -

Liked masterbrain’s post in the thread Statusupdate 09.05.2019.

Like (Post)
    Der aktuelle Zustand der Biogasanlage begrenzt sich auf den reinen Häckselgut-Verkauf. Wir wissen wie wichtig eine BGA für das Gameplay ist und haben uns für eine stufenweise Feature-Implementierung entschieden. Die BGA wird langfristig aus…
  • der_sebi -

Liked Florian1986’s post in the thread Controller Hotfix: v0.5.1 11.04.2019.

Like (Post)
    Nach eingehender Rücksprache die intern stattgefunden hat wurde beschlossen diesen Thread zu bereinigen und auch zu schließen! Des weiteren wurden die Fragen, Nöte und Sorgen die hier vorgebracht wurden entsprechend weitergeleitet. Die aktuelle…
  • der_sebi -

Liked XYZSPAIN’s post in the thread links to mods for test and other features.

Like (Post)
    hi,in principle it is finished but I will devote some more time to the textures of all Kverneland models and to change spin scripts by new ones that incorporate speed control as a function of the speed object will be published on the weekend
  • der_sebi -

Like (Post)
    this is a modification of an original model of MBB that has been made changes in textures, sticks, scripts and two more objects have been added to create a set to extend slurry although the tank can also load fertilizer needed for models with injection…
  • der_sebi -

Like (Post)
    models included in the June update kverneland group added: DF1 and DF2, Power Harrow rigid and foldable, CLI and rear road lights attachable kits for some old and new models, cab Control 'rot implement' for almost all models. notes Use of cab Control…
  • der_sebi -

Like (Post)
    hello again for now I have already finished the 4 power harrow models kverneland group as detail are attachables by parts since they can be used alone or in combination with the units of seeded for now they are only skechts in a notebook but in a month I…
  • der_sebi -

Like (Post)
    new implements in construction due to the time needed to reform the hopper , new feeder and create the set DF1 + subsoiler 6 rows this weekend will be updated kverneland implements with the new models for preparation of the soil to seed
  • der_sebi -

Like (Post)
    new implements in construction kverneland TLD 61 ,TLD 91 , Rau Cultimat and Rau Combimat work width 6mts to 9 mts forum.cattleandcrops.com/attac…a535c8d2b2ece68727ca6f68eforum.cattleandcrops.com/attac…a535c8d2b2ece68727ca6f68e
  • der_sebi -

Like (Post)
    here I leave another model CLG 3 that can only be used in manual since the assistant does not work with these parameters but it is interesting to see how different separate zones can be cultivated as it happens in the Really when you are in the field…
  • der_sebi -

Like (Post)
    news finally after a lot of analysis MBB textures I have more clear the use of normal and the influence of the AO in pieces that do not have it since they are painted and there is no 3d, the solution is to incorporate 30% of the normal texture to create…
  • der_sebi -

Like (Post)
    @Zaku the solution to place the tubes in the center is the angle that generates this combination and draw a curve to put it side is not easy with the distance between tractor and plow, anyway is the first version for the DF and others will be necessary…
  • der_sebi -

Like (Post)
    @Nachtfalke what you see is a tractor in manual and another in car seeding once you find the point you connect normal cruise and fill the tanks, it is just a render to see other possibilities is necessary a model with tubes, particles and different…
  • Sensenmann -

Liked Jerry67’s post in the thread Empfehlenswerte Mods bzw. welche Mods benutzt ihr denn schon ?.

Like (Post)
    Hallo @Nachtfalke, genau das meinte ich, du kannst es halt schon wieder mal besser rüber bringen... "allerdings werden sie erst sinnvoll nutzbar ab v0.6.x und wenn die Version draußen ist, dann würde ich diese Mods nicht ohne Mod-Update…
  • der_sebi -

Like (Post)
    the model is already finished now I will prepare the kverneland 6 and then surely the Nova Pto in DF2 there is no way to render it correctly due to lack of attachments so it is eliminated in field 4 the results are as follows 90 kg of seed and 30 of…
  • Für die Modder wäre es gut wenn die Mods benutzt werden um Feedback zu geben was nicht funktioniert. Ich habe aber wegen Fehlersuche bisher auch größtenteils darauf verzichtet. Nach dem nächsten Update werde ich aber auch da mehr drauf schauen.…